Fan

Det är trevligt att du aldrig slutar såra......att du aldrig förstår?
Va fan vill du mig egentligen? Du vill vara min vän, men det går inte.

Jag som trodde att vi skulle bli gamla ihop, det var ju så vi bestämde.
Men du svek mig och det kommer jag aldrig glömma. Det kommer alltid finnas där, det gör mig så illa.
Jag älskade dig så fruktansvärt mycket.

Jag vill bara försvinna, försvinna så jävla långt härifrån. Jag orkar inte detta mer, jag ger snart upp.
För det går inte länge till. Jag känner mig så förvirrad.



Du tror att du förstår hur illa du har gjort mig?
Du tror att det går bra att sitta och trösta mig 6 månader senare?
Du tror att det hjälper...men det gör det inte.




Ingen människa i hela världen har gjort mig så illa som du har.


Jag trodde jag var stark, men jag börjar fan tveka...ta mig härifrån.




Dagens låt: Thomas Ledin - En del av mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Fredrica

ska jag slå han?!

2009-12-09 @ 11:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0