Sushi & lite KISS

Hej!

Snart kommer bästaste Koffe hit med Sushi, vi ska kolla på film och ha det lite gott, det är vi värda! :)
Längesen jag åt sushi nu, ska bli så mums!

      


Vi ska också beställa biljetter till KISS konserten i sommar 2010 :*)
Ska bli så jävla cooolt, har alltid velat se dom spela live!!!
Kosta vad det kosta vill, jag ska se dom!


     


 



Jag vill också skänka mina tankar till min underbara vän Fredrica som befinner sig på andra sidan jordklotet...JAG SAKNAR DIG & JAG TÄNKER PÅ DIG!!! Du är bäst, kämpa på så ses vi snart älskling! Älskar dig!

Puss


     

(jag bjuder på denna gamla bild! :])




Love. /Maja

Kommentarer
Postat av: Fredrica

Idioter!!



Tack snälla Maja! Jag saknar dig och tänker på dig också! Snart hemma <3 Älskar dig!

2009-12-05 @ 00:06:11
URL: http://thedailyinfluence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0