Ge mig en chans!

Hej här är jag! Vem är jag? Maja 23 år, ensamstående mamma till 2 små underverk, W strax 4 år och lilla M 5 månader. Jag en helt vanlig (!) blondin som älskar mina barn, vänner, shopping & utelivet. Jag är bosatt i en liten by där alla vet vem alla är..Jag ville börja blogga för att någonstans få ur mig alla mina känslor & tänkte att detta är ett utmärkt sätt! Det har ju hänt så mycket så man vet inte var man ska ta vägen med alla tankar och känslor som finns. Livet är ingen dans på rosor..inte för mig iallafall. Just nu är det lite som Balder på Liseberg...först går det jättemycket uppför och sedan rakt ner...nu börjar det sakta men säkert rulla uppåt igen! Och tur är väl det..det gäller att vara stark & jag känner mig faktiskt väldigt stark just nu! Jag ska berätta mer om mig och mitt liv, remain and be patient!

Kärlek, Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0