Mat i stora lass!

God Eftermiddag!
Det spelar ingen roll hur ledsen man än blir, man kommer alltid tillbaka. Iallafall jag. Jag föddes med styrka, och det är jag tacksam för. Jag hämtar nya krafter varje dag och det är skönt. Om jag någon gång når botten vet jag med säkerhet att jag kan fan i mig ta mig därifrån också! Alltid ska det vara någon skit man ska få höra.



Min lilla tossa har börjat äta puréer mer regelbundet nu, hon har fått morotspuré och mosad banan i 3 dagar nu och jag tror faktiskt att hon börjar gilla det!! Jag tog det lite lungt med puréerna i början eftersom hon är opererad för sina tarmar och de har stått stilla såpass länge så hon kanske är lite extra känslig, man vet ju inte. 

                  


Nu ska jag & min lillebror ha filmkväll!
I will be back! Love/M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0