Ointressant?

Godkväll!

När jag blev lämnad i augusti av Mollys pappa trodde jag aldrig att någon kille skulle kolla åt mitt håll igen. Inte för att jag inte ser bra ut (för det gör jag, JA jag har bra självförtroende) utan för att jag är ung, ensamstående mamma till 2 barn. Men ack så fel jag hade, det är nog fler killar efter mig nu än ever. Lite små lustigt enligt mig, jag blir väldigt smickrad, tack så mycket!


Sandra har varit här ikväll och ätit kvällsmat. Det är mysigt, hon är en underbar person. Jag är så glad att jag har henne i mitt liv. Hon är så bra med barnen också, nästan lite som Mollys "mappa" :) Haha.


Imorgon väntar nya utmaningar. Jag, pappa och Per ska åka och titta på en gård som är till salu och så ska jag & Molly gå till öppna förskolan med Stina och hennes lilla pojk Alex. Det ska bli mysigt!


Ni vet mitt stora "HA-begär" ?
Det är maxat idag igen....på en väckarlampa. Perfekt till mig som är så fruktansvärt morgontrött. Min kropp skriker efter en...



Peace. /Maja


Kommentarer
Postat av: maja.

åh tack!



2009-11-19 @ 13:54:49
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0