Sorg

Idag är en sorgedag. Jag vet inte va fan det är med mig egentligen. Det känns som jag har ätit cement. Jag har en stor klump i kroppen. Inte direkt i magen, mer överallt. Känner mig fruktansvärt hängig & ledsen. Fast det är väl naturligt. Jag har funderat så jäkla mycket på allt som hänt mig detta året..26 Januari 2009. Det var då vi gjorde ultraljudet i vecka 19, då barnmorskan såg att inte stod rätt till med bebisen. Hon ville inte bekräfta något utan vi blev inskickade till Borås till specialmödravården för ett till ultraljud & ett fostervattensprov.  


Tror ni att han följde med mig? Nej det gjorde han inte
Så viktig var jag för honom...


Jag blir så ledsen när jag tänker på hur lite jag betydde för honom. Han som sa att han älskade mig överallt annat.. Jag bar hans barn, jag födde hans barn, jag tar hand om hans barn. Men ändå så är jag så betydelselös.
Det är så många frågor som snurrar i mitt huvud, som jag vill ha ärliga svar på, men det kommer jag aldrig att få.



Det är bara att fortsätta kämpa & vara stark.
Love. /maja

Kommentarer
Postat av: Öjersson

Kämpa på Maja, du klarar det!!

2009-11-30 @ 14:03:01
Postat av: Therese

I love you!

2009-11-30 @ 14:37:26
URL: http://frupettsson.blogspot.com
Postat av: Nina

Jag blir helt förskräckt när jag läser detta och dina andra inlägg. Men kämpa på du kommer klara detta. Du imponerar på mig och du har två helt underbara barn <3

2009-11-30 @ 16:16:55
Postat av: Anonym

va han verkligen en sån hemsk människa?

2009-12-01 @ 00:39:10
Postat av: Maja

Till Anonym; Avgör själv, jag har aldrig sagt att han är hemsk!

2009-12-01 @ 08:39:33
URL: http://littletingeling.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker han är hemsk!

2009-12-01 @ 19:29:45
Postat av: Anonym

..

2009-12-08 @ 15:52:52
Postat av: Maja

Anonym: Du behöver inte kommentera sånna inlägg. Är det du eller jag som är utsatt? Stå för vem du är istället.

2009-12-08 @ 16:13:06
URL: http://littletingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0