tro, hopp & kärlek

Idag har prästen varit här och gått igenom dopet med mig & Mollys pappa. Det är Molly & en annan liten flicka som ska döpas på samma gudstjänst. Det känns skönt att jag har tagit tag i dopet och att det äntligen blir av. Klart att min lilla flicka ska döpas & hon ska bära samma dopklänning som jag själv gjorde när jag döptes. Även min lillebror och min son hade den. Så det känns som en självklarhet. 
 



                                                 Ni kan vara bra! 



                             



Jag älskar er oavbrutet
Love /Maja





Kommentarer
Postat av: Fredrica

När är dopet? :)

2009-11-30 @ 02:45:14
URL: http://thedailyinfluence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0