10:39

Snacka om att man är en trött mamma.
Idag skulle jag koka barnens nappar. Letade upp 18 stycken men lämnade en rosa i Mollys vagn. Sätter på vatten på spisen och lägger i napparna. Efter en stund hör jag från soffan hur det riktigt pyser från köket..fattar inte vad det ljudet kommer ifrån men antar att det är diskmaskinen som nästan är färdig, men efter några minuter så blir jag osäker och går ut för att titta. Då har allt vatten i kastrullen kokat bort och napparna ligger och smälter samman i varandra och det luktar bränd plast i hela köket.

Ja, ni lär ju inte få någon bild på detta lilla missödet. :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha!Jag har oxå smält napparna en gång,stank apa efteråt,konstigt att man kan vara så glömsk;-))

Söt liten sida du har här!Hoppas allt ä väl med er alla.

2010-04-22 @ 10:15:07
Postat av: Maja

Svar--> Jessica. Tack för kommentaren :) Ja men det är väl inte konstigt när man har barn runt omkring sig hela tiden :) Allt är bara bra med oss, specielt när vädret är såååå fint!! Hur är det med er? Kram

2010-04-22 @ 17:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0