Halv 8 hos mig

Godkväll! Nu sover båda mina sötnosar. Molly somnade som en stock klockan 18.00 efter en flaska välling och William kröp upp i min säng och somnade gott precis nu. Skönt att jag fick lite egentid såhär på kvällen.

Idag hämtade jag ut barnens pass hos Polisen, gud så söta dom blev. Känns så konstigt att vi snart åker men det ska bli riktigt roligt! Speciellt för William, det är första gången han ska flyga och han bara älskar ju flygplan :)
Igår var jag och en kompis och köpte en syskonvagn, så nu är allting fixat och klart inför resan.

Dagen bjöd också på lunch med en kompis på Gästhuset , jag älskar deras mat. Sedan har jag nu på kvällen ändrat om lite i mitt vardagsrum. Vet inte om jag blev så nöjd.......får nog fundera på saken några dagar, kan ändå inte göra så mkt åt det just nu för min soffan väger 100 ton så får nog ringa pappa och be om hjälp om jag ska flytta tillbaka den! ;) Haha!

Nu blir det Halv 8 hos mig.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0