Hur gick det?

Ja men hur gick det sen med rediga Maja som skulle dra ner på onyttigheter och dra upp på nyttigheterna och träningen? Det går faktiskt riktigt bra, jag har nästan helt slutat dricka cocacola - kan dricka ett glas på helgen till maten men inget på veckorna och jag undviker att köpa hem det. Godis äter jag inte heller på veckorna utan köper bara till helgen (kan dock slarva och köpa en chokladbit i skolan för att få upp blodsockret en aning) Har börjat äta mycket sallader när jag är själv, dvs till middag mellan lektionerna. Skulle jättegärna vilja laga mer fisk..jag älskar torskfilé med potatismos, citron och lingon men jag är så ruttet kass på att filéa fisk. Självklart äter jag all annan middagsmat också men mindre snabbmat, te x pizza, hamburgare eller micromat.

Kan ju avslöja att nu till jul kommer jag inte bry mig nått över vad jag äter.
Under julen ska man äta - mycket.

Ha en bra tisdag
PUSS



update: Träningen på iForm går också bra :-)

Kommentarer
Postat av: esmeralda

Va duktig du är tjejen =)

2010-12-07 @ 12:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0