I need some changes.


bild från i somras som jag lekte lite med i PS.

Jag behöver några förändringar i mitt liv.
Först och främst känner jag att jag måste byta bostadsort - Varberg.
Jag älskar Varberg och har alltid gjort det. Man kan säga att jag är uppvuxen till viss del i Varberg. Min mormor och morfar har en villa i Träslövsläge - 3 minuter från havet - och där har jag och min familj tillbringat alla sommarlov, påsklov och andra lediga stunder så länge jag kan minnas. And I Love it.
Jag vill helt klart tillbaka dit - Kinna ger mig ingenting, jag kommer inte längre i mitt liv här inser jag.

Sen finns det några andra saker jag också vill förändra i mitt liv men dom behåller jag för mig själv.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: angelica

sv jag har en canon eos 1000d :)

2010-12-15 @ 22:02:00
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: Therese

Oh maja, gör som hjärtat säger. Det vinner man på :) <3

2010-12-16 @ 09:52:28
URL: http://mirakelcharmtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0