Julstök











Idag fyller min moster Marie 55 år så vi har varit hos henne på kalas och samtidigt passade vi på att fira jul också för alla småkusinerna. Tomten kom och hälsade på men den var inte så poppis bland 1 åringarna :-)

Jag har lagt fram alla julklappar under våran gran ikväll. Barnen sover så gott i sina sängar, förväntansfulla inför morgondagen och allt som väntar. Nu ska jag hoppa i säng jag också så jag är pigg när dom små busarna vaknar imorgon - jag tippar på att dom vaknar ganska tidigt. Det är ju trots allt julafton ;-)



Kommentarer
Postat av: Arntlena

Greetings. This site is so full of information

2011-05-24 @ 12:38:48
URL: http://arntlena.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0