Michael Jackson duet with Akon

Som ni alla vet sen tidigare älskar jag Michael Jackson och hans musik. Hans nya låt Hold my hand är inte sämre än någon annan låt enligt mig...och kolla in musikvideon. Den är verkligen jättefin!


                                     Michael Jackson duet with Akon - Hold my hand


Just nu sitter jag hemma hos pappa och skriver psykologihemtenta som ska vara inlämnad på tisdag. Det är förhoppningsvis den sista tentan vi har nu innan jul. Ska bli så skönt att kunna fokusera på barnen och min häst till 110% ett tag framöver. Vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

den är grym - videon alltså!! :)



sv. TACK!:) jag älskar den! ;) den gick på ungefär 8 lappar.... Massa pengar, sjukt mycket om man tänker efter, galet... MEN jag älskar den så! :)

2010-12-12 @ 19:37:12
URL: http://thesmalltowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0