Mitt projekt

Jag har varit lite upptagen med ett litet projekt i några dagar men nu är det äntligen färdigt. Tänkte att ni skulle få se förbilderna på möblerna jag målat om.



Denna kökssoffan har min pappas farfar gjort förhand. Jag tycker den är väldigt charmig och fin så jag frågade pappa om jag inte fick måla den vit så den passar in i mitt kök och så blev det :-)


Detta är Williams gamla tripptrapp stol som min mamma köpte på en loppis för några år sedan. Jag tyckte att träslaget var lite trist så tänkte att jag målar om den också :-)


Såhär ser den ut efter att den är målad 1 gång med grundfärg och 2 gånger med vanlig vit färg.

Vad tror ni? :-)
(Efterbilder kommer imorgon tänkte jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0