Dagens:

Jag tror aldrig att jag varit så rastlös som idag. Gick upp med Molly klockan 08.00. Vi har inte gjort något speciellt idag, var bara hemma och myste. Men det blev en lång dag och rastlösheten växte och växte. Min bil är på lagning också så vi kunde inte åka någonstans. Till slut gick vi en promenad till byn och handlade lite välling och tog en sväng om till systemet. Sen hem igen..Vi saknar William...jättemycket. Imorgon ska vi sno hem honom igen, för detta går inte. Kan inte vara utan honom såhär länge. Det har hänt 1 gång innan och jag lovade mig själv "aldrig mer".


DAGENS VILL HA: En pojkvän. Ja, det låter desperat, annars är jag fruktansvärt nöjd med singel-livet, men just idag saknar jag någon att bara kura ihop sig hos i soffan och berätta hemlisar för.
DAGENS KLÄDSEL: Victoria Beckham jeans, Cheap monday linne, Ed hardy tshirt & strumpor
DAGENS SMINK: Inget idag :O
DAGENS FRISYR: Uppsatt i en knuuuut.
DAGENS HÄNDELSE: Jag hittade mina favorit cider på systemet, dom har ju varit borta sen dom renoverade det där stället :) <3
DAGENS LÅT: 3OH3 - Stillaround
DAGENS PLANER: Jag ska utomlands inom 6 månader annars blir jag tokig.
DAGENS DUMMASTE: Ingen har varit dum idag :)
DAGENS SJUKA: Molly är ju fortfarande ganska förkyld :/
DAGENS DROG: Coca cola, vad fan har hänt med mig?
DAGENS ROLIGASTE: Viktor och mitt telefonsamtal lätt.... :P HAHA
DAGENS FAVORIT: Molly & William
DAGENS KÖP: 8 Cider & en trisslott (eller räknas det när man byter in en lott med vinst som jag fått av en vän?)
DAGENS HUMÖR: Trött, men glad och ganska rastlös
DAGENS ORD: Jag lovar!

Ne, nu ska jag lägga mig i soffan och kolla film!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0