ice ice BABY!

Idag fyller min älskade & underbara lillebror 17 år. Grattis gullunge! Hoppas du har haft en bra födelsedag & hoppas att sonisphere biljetten var uppskattad :)



Har varit hos frisören idag, klippt topparna och färgat mitt hår lite. Skämma bort sig själv lite är ju bara helt underbart!




Mamma har sytt färdigt mina marimekko gardiner till köket också :) Såhär blev resultatet (glömt min digitalkamera hos pappa så fick bli kort med min mobil, inte det tjusigaste kanske)



Dagens låt: Stillaround med 3OH!3, så jävla bra.
Jag är nöjd.


Puss

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag halkade(igen) så det är la antagligen slemsäckarna i knät som sprängts därför denna extrema böld, tror jag. Den är inte så mysig nä. Mamma tvingar mig till doktorn imorn, så jag inte går och blir invalid. ;P

2010-02-03 @ 23:24:20
URL: http://zoodoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0