MAJSI - Det är jag det!

BARNLEDIG! Jag harvid ett flertal gånger konstaterat att det är jobbigt att vara utan barnen, och jag gör det igen. Det är sjukt hur mycket man kan sakna någon. Jag saknar er, ni är mitt allt ungar!

Snart är det helg igen. Jag älskar helger, dom är nästan underbara! :) Inget planerat i helgen, tar den som den kommer, ska nog åka ner till mamma och hälsa på i min nya bil! Om den fortfarande rullar vill säga! HAHA!

Det är sjukt vad livet kan ändras på bara några få minuter. Ena dagen har man allt man kan önska, andra dagen har man ingenting kvar. Det har inte hänt mig, för jag har alltid mina barn men jag ryser när jag tänker på att det faktiskt finns människor som har råkat ut för detta. Människorna på Haiti till exempel. Fy.
Jag har alltid tänk att jag skulle vilja adoptera ett eller fler barn, att man på så sätt kan göra något gott för vår värld, en god gärning. Sen vill jag ha fadderbarn också. Fadderbarn kommer jag definitivt att ha när jag får en bättre ekonomi, vi får se hur det går med adoptionen, just nu har jag fullt upp med mina troll. Sen är ju en graviditet och en förlossning helt underbar så vi får se! :)




Peace gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0