Sunday bloody sunday

Idag är det Söndag och igår var det Lördag. Lördag = Göteborg! :) Hade en trevlig kväll på Matildas erotiska party. Här kommer lite bilder:


Jag & Matilda


Vagina godisar som finns bland lösgodis i affären :O


Matilda smakar på den söta vaginan :)

Efter partyt drog vi vidare till Styrbord Barbord. Jag skulle ta bussen till Kinna som gick 02.25 från Centralen och Matilda sa att jag kunde hoppa på bussen utanför utestället vi var på men där går ju inte bussen på nätterna. Men hur ska man kunna tänka på det med alkohol i blodet? Så jag min nöt fick för mig att ta en taxi till Korsvägen, jag var ju stensäker på att bussen åtminstone gick förbi där, men icke sa nicke. Hopp, då hade jag missat sista bussen hem. Stod där i min ensamhet och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Min lillebror och hans tjej var barnvakt åt Molly och vi hade bestämt att jag skulle komma hem på natten. Så det fick bli att ringa pappsen, och såklart att han kom och hämtade mig! Var hemma 04.00-04.30 någongång och vaknade 07.00 av att min kära dotter vaknade. Vi har dock sovit 3 timmar middag idag så det funkar. :) Men en lyckad kväll var det och tack älskade pappa. Du är världens bästa!


Ikväll gjorde jag lite flygande jakob till kvällsmat och när jag satt och käka sätter jag ett kycklingben i halsen, ca 2-3 cm långt. På kycklingpaketet står det "Benfria kycklingvingar". Blev lite sur så jag mailade till företaget. Det kunde faktiskt slutat illa, eller ännu värre, det kunde varit något av mina barn. Ursch.


Annars idag har vi hälsat på Petra! Dom har kommit iordning jättebra i nya huset nu och stallet är så gulligt. 4 boxar till våra 4 hästar. Så skönt att bara vi är där. Nu kan vi göra hur vi vill, och det har vi väntat på i hur många år som helst nu. :)


Jag älskar min hästapålle!!! Han är underbar!


Nu kallar Wallanderfilmen. Over and out. Pussilago


Kommentarer
Postat av: Annie

Tur i oturen att du fick kycklingbenet. :) Låter så mysigt med häst, ångrar så att jag slutade rida när jag var yngre. kram

2010-02-15 @ 11:53:46
URL: http://zoodoo.blogg.se/
Postat av: Annie

Oj vad förvånad jag blir, men guuu va kul att du frågar :) Jag skulle kunna tänka mig att ta hand om den, så länge det är en häst som jag skulle trivas med. Du förstår nog vad jag menar :) Är det mkt du skulle behöva hjälp med?

2010-02-15 @ 13:06:31
URL: http://zoodoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0