Sweet Dreams!

Sitter i min älsklingssoffa och tittar på Wallander. Har sett filmen säkert 7 gånger men jag ser den igen, för det är ju söndags-filmen och den måste man ju bara se! Förstår dock inte varför dom måste knö in nyheterna mitt i filmen? Då somnar ju bara jag.. :o Kanske är det som är meningen! Passar på att stänga av ljudet på TV:n och njuta till min & Koffes otroligt bra spotifylista :) Ni ska vara avundsjuka på den!

Förut gjorde jag en nachotallrik, den blev riktigt god må jag säga!



Vi åkte ju till mamma igår och stannade tills idag. Jättemysigt, vi åt jättegod mat, kyckling med klyftpotatis, sallad och sås, MUMS! Sen tittade vi på Melodifestivalen och mina 2 favoriter gick vidare så en sak till jag är nöjd över :)
Vilket flyt jag har!

Mina underbara älsklingar, jag älskar er så jävla mycket hörrni! ♥



Du gör det bara värre för dig själv, du skämmer ut dig? Håll dig borta från mina barn är du snäll tjejen. Du är ingen bra förebild för dom & kom ihåg; dom är mina, inte dina någonstans ◊ 



 Jag är så jävla snygg

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0