We are the World

God kväll mina damer och herrar. Hur mår ni i snöyran?
Vi mår bara bra och det glödjer mig att min bil gick igenom besiktningen idag. Jihoo! Är dock 4500:- fattigare :O Någon som vill sponsra till reperationerna? Bara att skicka pengarna till.....nej, jag skoja bara. :)

Molly har fått tid till Östra Sjukhuset nu, till kontraströntgen. Det känns bra att få gjort det så att man vet att allt fortfarande är som det ska och att slippa vara orolig. Oron ligger ju och gnager i bakhuvudet hela tiden, speciellt när lilltjejen skriker. Ska bli roligt att träffa hennes läkare igen också och hälsa på hennes avdelning. Alla underbara människor som stöttade mig sommaren 2009.


Måste bara visa denna underbara videon som Vakna med the Voice tipsade om för någon vecka sedan. Det är Michael Jackson - We are the World med jättemånga artister som sjunger för dom drabbade på Haiti. Inspelad i samma studio som Michael spelade in låten i för 25 år sedan :)


                                     We are the World!


Imorgon ska jag och Koffe åka in till stan och käka lunch på EEST. Koffe tipsade mig om det ikväll, Sushi och Thaimats bufé, ska tydligen vara riktigt bra ställe. Så det ska bli intressant & framför allt gott! Skulle nog ta en liten shoppingrunda också. Fast det blir inget shoppat för min del nu när jag har shoppat massa reservdelar till min bil!








Puss & Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0