William 4 år 060106

GRATTIS WILLIAM PÅ DIN 4 ÅRS DAG!!! VI ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT! ♥

                            
                        William några timmar gammal på BB 060106


                                                                              ♦


Vad är det för fel på en del människor? Tycker ni så jävla bra om er själva?  
Sen när fick man inte ha egna åsikter om sina barn utan att småbarn ska lägga sig i?
Om jag har en åsikt om att jag inte vill att andra människor ska lägga ut bilder på mina barn på internet så borde det respekteras. Mina barn är mina barn som jag delar med deras pappor, ingen annans vad någon än säger om den saken. Det är i mig dom har utvecklats och vuxit och det är jag som har fött dom. Ingen kan någonsin ta dom ifrån mig.
En mamma är alltid en mamma.

Och att jag skulle ta ut min sorg/ilska/förtvivlan (?) på någon som henne är ju helt jävla absurt. För det första har jag kommit över allt som har med honom att göra och för det andra har jag inte sagt ett endaste jävla ord om henne sen det tog slut mellan oss. Jag har gått vidare, jag står inte och trampar i gammal skit...som en del människor verkar göra. Det är verkligen lustigt att folk som inte vet ett endaste dugg om saker och ting ska lägga sig i och leka gud. Jag skulle kunna skriva ut precis allting som har hänt men jag gör inte för jag tänker inte sjunka lika lågt.


Ni visar gång på gång hur lite ni går för.
Och nej, jag gillar inte dig och har aldrig gjort det heller :P


Jag tycker också att det är ganska intressant varför det hela tiden är JAG som får ta all skit. Allting är mitt fel oavsett. Lite lustigt kan jag tycka.
Fast det berör mig inte längre, jag skrattar faktiskt åt er numera. Jag tar inte åt mig, för jag vet att det inte är mitt fel, jag har aldrig gjort något fel så därför går jag med rak rygg. 

...och barnen, ja, dom kommer få reda på detta...


                    
                                      Mollis & Willis 24/12 2009 ♥



jag älskar er! love.      maja

Kommentarer
Postat av: kay

Stå på dig tjejen.. hoppas vi ses snart jag blir ju fritidsforskare på heltid på måndag så kanske en dag i slottskogen med barnen Kram

2010-01-07 @ 17:45:32
Postat av: VeredRoyz

BS"D



Vilka söta smeknamn du har på dina barn, de matchar ju varandra bra också! Kämpa på och all lycka till dig och dina barn!



Nadja Öberg

2010-01-07 @ 21:33:11
Postat av: Lilleskutt

Jag har varit kompis med en av dom och det är verkligen ingen lätt uppgift så att säga. BARA skitsnack om allt och alla hela tiden och väääääldigt 14is får jag säga...Stackars dig, jag håller verkligen tummarna för dig och DINA barn! Kom ihåg att det är DU som kommer forma dom!!!! Kram S

2010-01-07 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0