Jag kan inte hjälpa att jag stör mig på vissa saker....

Jag måste bara skriva av mig lite..blir så irriterad...haha...

  • Alltså jag blir så jävla irriterad när människor sitter framför datorn och skriver på sina status eller liknande att dom har migrän. MAN SITTER INTE VID EN DATOR OM MAN HAR MIGRÄN JÄVLA IDIOT. Finns inte en chans i världen liksom. När man har migrän vill man bara försvinna under jorden, man har ont i huvudet, man klarar inte av att se något som helst ljus och man kallsvettas. Människor som sitter vid datorn och påstår att dom har migrän vet inte vad migrän är.
  • En annan sak jag är så grymt trött på är ungdomar som är så jävla bekräftelsekåta. Laddar upp lättklädda bilder med brösten uppe vid ögonbrynen och säger att dom är SÅ mogna. Det är inget annat än LOL. Dessutom klagar dom på andra som gör likadant "men guuud va fjortis" och "shit va mycket uppmärksamhet dom vill ha". Jag kan inte komma ihåg att vi höll på så när vi gick i gymnasiet...


Yes, nu fick jag ut lite igen... skönt att spotta lite goja. Omogen jag är kanske, men åh...
Mors!


Kommentarer
Postat av: Nina

Go Maja :D

2010-01-26 @ 19:26:16
URL: http://alittlebitcloser.blogg.se/
Postat av: maja

Hehe, japp, ibland så ;)

2010-01-28 @ 22:16:13
URL: http://littletingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0