La vita e bella

Vi lever bara 1 gång, varför kan vi inte vara glada och tacksamma för det och göra dagen till den bästa? Varför lägga massa tid och energi på sådant som får en att må dåligt? Under 2009 hände det mig massa fruktansvärda saker och när jag satt och funderade på den tiden sent i höstas så slog det mig att jag ska radera allt och alla som får mig att må dåligt ur mitt liv. Jag är så mycket värd, du är så mycket värd. Alla människor stöter på motgångar i sitt liv, mer eller mindre. Enligt mig har jag stött på mycket motgångar år 2009 samtidigt som många glimtar också har varit, som då min underbara dotter Molly föddes. Jag har nuddat botten och det var hemskt. Jag är en bra bit tillbaka upp mot ytan igen och det känns så fantastiskt bra! Jag är lycklig, jag har så mycket i mitt liv som gör mig lycklig, jag är så tacksam för det. Allt och alla som inte gör mig lycklig har jag gjort mig av med och det var på tiden.


Charlotte, jag, Fredrica & Sandra

Det finns en speciell person som jag saknar så enormt mycket. Vi har känt varandra i 10 år nu och du är min bästa vän och min sons pappa. Jag kan inte beskriva i ord hur mycket jag tycker om dig. Jag har alltid så roligt ihop med dig, vi skrattar åt samma saker, vi lyssnar på samma musik och vi gillar samma mat! När jag har varit ledsen har du alltid tröstat och stöttat mig, när jag har varit sjuk har du alltid funnits där för mig. Jag kan berätta allt för dig och jag litar på dig till 100%. Jag är så ledsen att det har blivit såhär mellan oss för jag vill verkligen ha dig i mitt liv.



       Koffe & jag 2004



Imorgon blir det bio med min älskling William, vi ska se "Det regnar köttbullar". Ska bli jättemysigt!
Nu väntar sängen.
Natti natti // Maja

Kommentarer
Postat av: Fredrica

älskar dig <3

2010-01-25 @ 13:30:05
URL: http://thedailyinfluence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0