Sjukdommar, julgransplundring & födelsedag

Idag är vi inne på 2010s 3dje dag och detta året har varit fantastiskt hittills.
I och för sig har det bara gått tre dagar men en väldigt bra början. Förutom att jag har gått och blivit sjuk. Jag är alltid sjuk denna tiden på året, förra året låg jag på sjukhus i 14 dagar med njurbäckinflammation. 
Mitt huvud bultar, min näsa rinner och febern åker upp och ner som en jäkla berg & dalbana.
Det är inte roligt när man har så mycket på schemat denna veckan.
Granen ska ut, den bara står där på sniskan och barrar ändå & så fyller William 4 år.
Tur att jag redan har bakat hans tårtor, dom ligger i frysen och väntar på att bli upptinade! Paketen är inhandlade och inslagna, vilken supermorsa jag är ibland va!? :)

Nu ska jag göra mig en kopp varm choklad och hoppa ner i soffan jämte William och titta på Wall - E.
massa kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0