Trotsålder & egen vilja så det ryker om det :)

ÅH...pust! Just nu är dagarna ganska tuffa och består mestadels med diskussioner mellan mig och min 4 åriga sötsak till son. Han är verkligen emot allting man säger till honom nu och lyssnar inte för 5 öre. Jag är helt slut om jag ska vara ärlig, det gäller ju att vara smart och inte tappa humöret, inte så lättsamt. Vad man än gör är det fel och vad man än föreslår så är det pest. Hoppas denna lilla trotsperioden går fort över så jag snart har en liten väluppfostrad son som alltid gör som jag säger istället. Haha. Jag kan ju drömma om det iallafall.

William har, precis som sin mamma, världens vilja, och om han inte får igenom den då jävlar! :)

Även min lilla söta dotter har vilja av stål & hon är världens mammigaste gosegris förtillfället. Det går verkligen inte bra med vem som helst och det går minsann inte bra att ligga på golvet mer än max 5-10 minuter åt gången. Molly ska helst av allt klänga på mammas mage/bröst JÄMT. Hon älskar det.

...vad gör man inte för sina älskade barn som man älskar mest av allt i hela tjocka världen...


Just nu sitter den stora gosegrisen jämte mig här i soffan och tittar på Little Chicken medans den andra lilla gosegrisen ligger jämte mig här i soffan på andra sidan och dricker sin kvällsvälling. Strax väntar sängen för dom båda och själv ska jag hoppa ner i soffan med en kopp varm choklad och titta på film och bara mysa! Det är jag värd, det är faktiskt ganska ansträngande att vara världens bästa mamma ibland :)


                             


Puss Puss //   maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0