Godkväll alla fina människor.

Ikväll bjöd min pappa mig och barnen på hemmalagad pizza. Jättegott verkligen! Mina föräldrar är fruktansvärt dukiga på att laga mat båda två! :) Nu har jag och Mollsan kommit hem igen och Molly somnade direkt, trötta tjejen!

Blir så trött på bilar...jag köpte en jättefin bil för ca ett halvår sedan som jag hade i 1 månad typ...den blev påkörd och jag blev tungen att skrota den...fick min pappas "vinterbil" men den krånglat lite för mkt den senaste tiden och igår fick jag punktering :O Förra veckan var det någon fjortisjävel som repade upp Koffes nya saab...då blir man ju as glad. IDIOTER.

Vi var ju på 1 årskontroll / läkarbesök häromdagen och då fick Molly 2 sprutor..efter det fick hon feber i 2 dagar och nu efteråt har hon varit jättetrött..är säkert en biverkning på sprutorna. Stackarn.

På måndag fyller mamma år och jag ska snart sätta mig med hennes paket och fixa lite..tror det kommer bli uppskattat! :)

Ne, nu ska jag packa och fixa lite. Puss puss

Kommentarer
Postat av: pontus

jag har aldrig sett en kvinnlig gladiator?:P

2010-06-13 @ 01:08:48
URL: http://rulesbypontus.blogg.se/
Postat av: Madde

svar: tack så mycket. trivs väldigt bra i den :)

2010-06-13 @ 01:16:12
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0