studenttider.

Urk vilket tråkigt väder studenterna här i Mark har. Det har ju regnat konstant i 1 vecka nu...vi hade minsann toppen väder och det är jag riktigt glad för. Man tar ju bara studenten 1 gång :)

Det är 5 år sedan jag gick ut gymnasiet så nu har man ju ingen koll på vilka som går ut längre..om 2 år tar min lillebror studenten. Jisses vad tiden går fort!

Jag hade helt glömt av vilken dag studenterna skulle springa ut på och när jag var på väg till en kompis hamnade jag i en bilkö i Kinna. Det om något är ju INTE vanligt. Trodde det var någon olycka eller så tills jag såg ett traktorsläp lite längre fram. :P

Såg faktiskt idag när jag kollade på lite bilder från min student att vi sprang ut den 9 Juni 2005...då var jag gravid med älsklings William och exakt 5 år senare föddes min lilla Molly!


oj va små vi är, hehe. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0