Body Butter and some skins

I detta kalla och blåsiga vinterväder som envist håller i sig har min hud sagt ifrån. Jag har aldrig varit så torr och fnasig som nu. Tur att jag har köpt upp ett fint lager av mitt favorit body-butter från Body Shop. Just nu är jag inne på Japanese Cherry Blossom. Funkar finfint och luktar gudomligt gott! Har även spanat in en relativit ny doft som heter Sweet Lemon.



Är som sagt sjukt sugen på att införskaffa mig en till skinnjacka. Har redan en svart och en brun. Kollade in min favorit på modekungen.se som jag bloggade om häromdagen, men klickade in på denna svinsnygga skinnvästen.
En svart sådan hade inte direkt hängt fel i min garderob. Får suga på den karamellen ett tag till...




Nu väntar sängen! Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Johan

haha, jag pallar inte skriva något

2010-03-10 @ 15:09:01
URL: http://anderssonjohans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0