Molly ska röntgas.

Imorgon är det dags för Mollys passageröntgen. Det är ju nästan 1 år sedan hon opererade sig nu så vi ska in och röntga hennes passage och se så att tarmarna ligger rätt och att maten kan passera bra. Jag har en stor klump i magen och jag mår illa. Det är riktigt jobbigt samtidigt som det är skönt att få veta hur allt ligger till. På bilden är Molly ca 6 timmar gammal och nyopererad. Täcket hon har på sig är egentligen en haklapp....då förstår ni hur liten hon var.


            Molly mitt hjärta 090609 ♥

Kommentarer
Postat av: isabell

Jag tror det kommer att gå jättebra :D

Hon ser ju ut att växa jättebra.

Det ska nog bli kul att träffa frippe också :P

lycka till

2010-05-02 @ 22:34:15
Postat av: maja

sv: tack isabell! :) ja, jag tycker att det har gått bra hittills...varit någon gång hon har haft riktigt ont i magen men jag håller mina tummar inför imorgon!!

2010-05-02 @ 22:47:32
URL: http://littletingeling.blogg.se/
Postat av: Sandra

så söt! lycka till med lillan, det går nog bra!



sv: tack! jaa, det är många som säger att de glömmer rengöringen, känns bra att ge folk en liten reminder sådär :) kram!

2010-05-03 @ 20:28:43
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Jag är 17 år och har två syskon: en 21-årig storebror som bor och pluggar i Sthlm och en 9-årig lillasyster! :)

2010-05-03 @ 20:29:46
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0