Polisrazzia från första parkett.

Efter att jag hade nattat barnen igår så skulle jag slå mig ner i soffan när jag ser världens polisdrama från vardagsrumsfönstret. 5 polisbilar, 2 brandbilar och ambulanser. Eftersom jag har en hörnlägenhet så hade dom liksom omringat hela mig. Jag stressade ju upp mig som tusan, här sitter jag själv hemma med mina 2 barn och har världens polisrazzia utanför fönstrena. Jag springer upp till min granne och frågar henne om hon vet något och ringer även min farbror Joakim som är pressfotograf och han berättar hur det ligger till. Senare kommer det ytterliggare en polisbuss samt 2 stycken peketbussar. Dramat pågår till klockan 01.00 på natten och inte förrän alla har åkt därifrån jag jag gå och lägga mig och andas ut. Stackars alla som var inblandade men samtidigt skönt att ingen kom fysiskt till skada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0