Städhjälp eller inte städhjälp?

Idag gick jag upp 9.30 och satte genast igång och började storstäda min lägenhet..tvätta, damma, dammsög, diskade, skurade golv osv. Riktig storrengöring helt enkelt. Nu är klockan 20.45 och jag ska snart springa ner och hämta den sista tvätten i tvättstugan. Kan ärligt säga att jag är helt fucking slut. Jag kommer hoppa ner i sängen och dra täcket över huvudet direkt när jag är klar med det. Funderar fan på att skaffa städhjälp när jag börjar jobba/plugga igen. Men mina åsikter om städhjälp är delade....vad tycker ni om städhjälp?

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Tog en recept på recepten.se och bara bytte ut kakaon mot vit hackad choklad:) är jättegott!

2010-05-09 @ 21:10:35
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vi hade städ hjälp när jag bodde hemma hos pappa,han har eget företag och jag hade hästar som tog all tid,så städ hjälp va ju jätte bra då!!!

2010-05-09 @ 22:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0