tröttsamt.

Här har jag fan kämpat med mina 2 barn ensam i snart 1 helt jävla år och det enda jag vill är barnens bästa. Men fan vad jag ska få ta skit från dig alltså. Nu är det fan i mig bra. Vad vill du få ut av det? Barn ska inte ha barn, det är ju en sak som är jävligt säker i detta fallet. Du blandar in min familj i precis allt och beter dig som att jag vore 12 år. Jag kan prata för mig själv och jag är definitivt inte rädd för det.

Det är jag som blev lämnad ensam med en nyfödd bebis
Det är jag som har fått kämpa själv med 2 barn 24 timmar om dygnet
Det är jag som har fått hem ett jävla stämingsbrev i brevlådan av din äckliga advokat
Det är jag som har fått en mängd olika anklagelser från der kastat i ansiktet
Det är jag som har fått jävligt elaka sms från dina människor


Men ändå är det synd om dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa kämpa!

2010-05-31 @ 18:51:35
Postat av: Matilda

Kämpa på, du är grym glöm ej det! <3 / Matilda R

2010-05-31 @ 21:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0