Dagis --> Gymmet --> Plugga

Upp klockan 4.55 imorse med 2 pigga barn..vi tittade på Spiderman 1 och käkade frukost/välling i soffan. Efter det så bar det av till dagis och vidare till gymmet. Gymmade i 45 minuter, riktigt gott och nu är jag jättepigg...och det är väl tur då jag har Medicinprov imorgon, Vård&Omsorgprov på torsdag och Psykologiprov på fredag. Så jag ska alltså kunna vårat nervsystem, hjärnan, endokrina organ + mikroorganismer tills imorgon.

Önska mig Lycka till säger jag bara! Kan behövas i denna situationen känns det som.
Vad ska ni göra resten av veckan?

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag är avis!! :) Jag längtar tills jag får träna igen haha, abstinens.

2010-11-30 @ 23:23:23
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag är avis!! :) Jag längtar tills jag får träna igen haha, abstinens.

2010-11-30 @ 23:23:27
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0