Fredags Mys

Idag har jag legat hemma och varit sjuk hela dagen. William åkte till hans pappa igår och min pappa körde Molly till dagis imorse. Efter att inte ha ätit på hela dagen bestämde jag mig för att åka och köpa hem lite sushi. Samtidigt åkte jag om Hemmakväll och hyrde 3 filmer.

Så idag blir det att låta tvätten ligga och äta sushi, smooties och godis till IDOL och 3 filmer. Det kallar jag riktigt fredagsmys. Men dock saknas 2 små juveler - nämligen mina älskade gryn.


Hur ser en fredagkväll ut för er?
PUSS

Kommentarer
Postat av: petra

vi beställer ALLTID hem mat på fredagarna!!! och godis då såklart...det är vårat fredagsmys... =)

2010-11-20 @ 10:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0