9e September 2010

Hej! Hur mår ni?

Jag har en äcklig känsla i min mage som vägrar försvinna...mensvärken kanske?..jag tippar på något annat.
Man kan inte få allt man vill, jag veeet, men jävla skit va det känns blää nu.

I helgen ska jag hälsa på min älsklings tjej som har flyttat tillsammans med sin kille i Borås. Hoppas hoppas att vi går ut och tar en drink eller två.

Idag fick vi lära oss att ta blodtrycket på varandra i klassen..haha, jag må säga att det var svårt. Jag och Lina hörde ju inte ens varandras puls :)

Fick förövrigt tillbaka provet häromdagen som vi skrev i måndags...gick hyffsat, VG blev det..enstaka poäng ifrån MVG. Får la ta igen det till nästa helt enkelt!

Snart kommer en mycket kär vän till mig hit, vi ska äta sushi och kolla på idol. 


Grattis till min bästa treakusin Lina som fyller 24 år idag :)



Hoppas ni får en bra kväll! PUSS

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig kväll! =)

2010-09-09 @ 21:51:05
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Bergström

Jäkligt snyggt med grå kavaj !

2010-09-17 @ 23:16:12
URL: http://fiktiiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0