Bang Bang Bang

Idag har jag skrivit prov i Matte B.
Man skulle ha 14 poäng för G. INTE okej.

Tror det är ganska viktigt att sätta upp mål hela tiden som man måste sträva mot.
Kanske borde börja med det? ;)

Idag har vi varit i Borås hela dagen lång och haft jättemysigt..shoppat och varit på Leos Lekland, sen åkte vi hem till pappsen och åt mat. Ikväll har Daniel varit här och vi har tittat på Patrioten. Ganska bra film, men det är ju så sorglig :( Jag är så känslig! Buä!

Imorgon är det Fredag och jag har en del saker jag måste ta tag i :O
Både roliga och mindre roliga.



PUSS.

Kommentarer
Postat av: sara

va fin bild på dej :)

2010-09-17 @ 08:34:54
Postat av: Johan

bra bild

2010-10-01 @ 17:55:30
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0