En vanlig fredag.

Nu ska jag åka och rösta.
Har inte bestämt till 100% vilket parti jag ska rösta på än men jag vet vilket block jag "tillhör". Hoppas alla andra också åker och röstar - och om man inte vet vilket parti man ska rösta på - så rösta BLANKT. Våran rösträtt är viktig!




PLUGGAR PLUGGAR PLUGGAR.
Har ett mycket viktigt prov nästa måndag som jag måste plugga till, så det blir plugg hela helgen - igen. Inte så kul, men nödvändigt. (+ 1 annat prov och 2 inlämningsuppgifter)

Fast lite avbrott i pluggandet blir det då vi åker till Varberg på lördag. Vi ska på barnkalas till en 1 åring och sen åker vi till mamma.

Asså, hur grymma är inte Teddybears live egentligen?
När jag ser dom live ryser jag.


Teddybears - Rocket Scientist     live på P3 guldgalan 2010

Som sagt, nu drar jag.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisa

teddybears live är så... SJUKT JÄVLA BRA!!! håller med dig till fullo

2010-09-24 @ 13:56:38
URL: http://lioa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0