OTURSDAG.

Det känns som att jag har haft ett par otursdagar denna veckan.
Ingenting har gått riktigt som jag önskat..Min BLOGG pajade, Molly är sjuk, jag har blivit av med min MULBERRYplånbok (500:- kontanter, körkort, VISAkort, kreditkort m.m.m.m.), jag har ingen bil, och vi hade ett jäättesvårt prov idag OCH jag ska ha min praktik i Sätila :O eeeh, jaha, tack för den liksom.

Det är bara en liten del av allt ont som hänt mig denna veckan :(


En positiv sak är ju att jag fick G på mitt matteprov jag hade förra veckan. Helt otroligt :)
Jag har köpt 2 par nya jeans också, från Cheap Monday. Skitsnygga! (kommer bild)


Nu kom pappa med mat till mig och med sig hade han en bil :)
Hoppas ni har haft en bättre vecka än mig.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0