surkål.

Det finns vissa saker som stör mig så jävla mycket..
Nyfiken?

  • Folk som tror sig känna mig bättre än vad jag själv gör - Sluta tala om för mig vad som är rätt och fel för mig och min kropp? Titta på dej själv istället.

 

  • Människor som är oärliga - Snälla sluta vräng på sanningen? Ingenting blir bättre i längden när man ljuger. Jag litar inte på någon - bäst så!

 

  • Gylfen på mina favvo-jeans - Alltså sen den jävla knappen lossnade och jag fick sätta dit en ny har gylfen varit helt cp och åkt ner lite titt som tätt, SLUTA!

 

  • Min BH - Hur kul är det när man går runt i vita tröjor och upptäcker att hälften av härligheterna syns igenom tröjan för dom har "ramlat ur" ?

 

  • Personalen i en viss affär - Vem anställde er egentligen? Det finns ingenting bra med er överhuvudtaget..ni är inte hjälpsamma för 5 öre, ni glor på en såfort man kommit in i butiken precis som om man ska råna er och ni är inte trevliga mot kunderna. Skärpning!

 

  • En del bilister i Kinna - Vad håller ni på med när ni kör bil? Ni backar ut från parkeringar utan att se er för, ni kör rakt in i rondeller utan att se om det är andra bilar där, ni parkerar som krattor och ni är en fara i trafiken så välj bussen för fan.

Yes, nu har jag spytt lite galla, ursäkta ursäkta!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Annika M Sriwanna

tack söta du :) håller med dig på personal i serviceyrket. hur f*n fick dem jobb liksom?

2010-09-17 @ 21:28:28
URL: http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0