jag kan inte bestämma mig.

Jag tejpade precis om min tå!!! Nu är den lila för alla intresserade. Lila är en fin färg så det gör inte så mycket att min tå går i den nyansen..svullnaden är på G ner också. Jag VET, det är äckligt att prata om (speciellt för mig som inte gillar fötter) men jag kan inte låta bli det! Men nu vet alla.

Riktigt lång dag idag kan man säga. Molly vaknade 05.30 och väckte hela huset, vi som hade sovmorgon till 8!! :O Suttit i skolan och gjort klart en rapport om Hälsa - Alkohol och 2 inlämningsuppgifter. Så nu är det bara skrivningen på Måndag kvar att göra denna veckan...och det är ju inte lite som ska pluggas in i min hjärna! Men jag har bokat upp heeeeeeela helgen åt detta pluggande, så då vet ni vad jag gör iaf :)



Maja - today, Onsdag. (VET att jag gör något konstigt med munnen)


Haha, jaaaa, det är min asgoa, mjuka, underbara säng som ni ser i bakgrunden jätte obäddad. :)




Nu ska jag och Wille kolla på Turtles och äta massor av godis!
Puuuss!

Kommentarer
Postat av: Klas

Så damn snygg!

2010-09-01 @ 19:02:52
Postat av: Mira

snygg tröja, är det den från lindex med skinndetaljer på armbågarna och sidorna? :)

2010-09-01 @ 19:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0