Socker.

Vad heter du?
Maja Lovisa Eriksson

När är du född?
15 september 1986

Vad har du för färg på dina byxor just nu?
Svarta leggins

Vad lyssnar du på för musik?
Mötley Crue, AC/DC, Teddybears, Maskinen, Familjen, Adrian Lux, M.I.A., Vampier Weekend, Hellacopters, Michael Jackson, Iron Maiden, Ellie Goulding m.m.

Vad gjorde du igår kväll?
Jag och min darling hade födelsedagsfest och sedan blev det utgång i Borås!

Vad har du för ögonfärg?
Blåa

Favoritsport?
Jag älskar att rida, har haft min häst i 13 år nu :)
Men jag gillar att titta på när andra spelar fotboll och hockey

Favoritmat?
Sushi helt klart

Favoritmånad?
Maj, älskar våren!!

Favoritdag i veckan?
Lördag helt klart :)

Sommar eller vinter? 
Sommar

Är du romantisk?
Absolut!:)

Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Japp, jag är sveriges blygaste tjej

Kramar eller kyssar?
Kramar 

Det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
Leendet

Saknar du en pojkvän?
Det beror på. Jag har väldigt svårt för att bli kär, men jag kan sakna att vara kär och att ha någon att mysa med och dela saker ihop med..

Drömyrke?
Barnmorska eller barnsjuksköterska

Några dåliga egenskaper?
När jag är hungrig blir jag hur sur som helst,men såfort jag har fått i mig mat så blir jag som vanligt igen

Vilket yrke skulle du absolut inte kunna tänka dig?
Arbete på nått avloppsverk och liknande

Vem talade du senast i telefon med?
Min pappa! Diskuterade hästen och veterinären

Favoritparfym?
Hugo Boss - Femme

Om du fick önska hur många barn du vill ha, hur många skulle du så säga?
Jag har 2, en pojk och en flicka, det räcker! <3

Kommentarer
Postat av: sarase

kul lista! kanske jag snor :)

2010-10-13 @ 17:16:14
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0