Idag är dagen.



Söndag kväll och ännu en fantastisk helg har susat förbi. I fredags var jag nere i Varberg och lämnade in sakerna jag sålde på Varbergs barnmarknad i lördags och passade naturligtvis på att fika hos min mami. Åkte hem till pappa som passade barnen och åt en av mina favoriträtter - Flygande Jakob. I lördags åkte vi ner tidigt till marknaden och gjorde några fynd - kul! Åkte sedan hem till mamma och hälsade på. Idag har vi haft gosdag hela dagen för jag har ont i örat och i huvudet. Ska till doktorn imorgon och se så att inte min trumhinna har spruckit efter en liten incident igår.

NU: Stockholm - Båstad, cola och godis för sista gången på 6 månader!!! (Japp, ärligt, jag ska faktiskt inte äta något godis alls på 6 månader) Önska mig Lycka till :-)

Pussis

Kommentarer
Postat av: Joakim

Äh, det ska nog gå om du bara vill :D

2011-04-03 @ 22:39:03
URL: http://www.joakim.it/
Postat av: Stina

Lycka till! :) det hade jag ALDRIG klarat...

2011-04-05 @ 15:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0