MY GOD.

Fy FAN va jag ogillar vissa människor på folktandvården i Kinna alltså. Otrevliga jävla kärringar rent ut sagt!! Jag ska göra iordning mina framtänder efter att jag slog i dom när jag var liten. Var där för 1 år sen (jag trodde det var ½ år sen) och gjorde färdigt allting inför "ingreppet" eller vad man ska kalla det och sen har ingenting hänt. Nu ringde jag upp och ville boka en tid men då skulle jag tydligen behöva ytterligare en tid innan ingreppet. Jag vägrar! Varför ska jag springa dit i onödan och betala massa pengar när allting redan är bestämt? Jag blev skitarg och hon blev nog lika arg på mig för att jag var så arg på henne. Men jag har kräkts på henne innan! HAha. Funderar seriöst på att byta folktandvård.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0