Legoland







I helgen åkte vi som sagt till Legoland och myste! Hur underbart som helst att komma iväg med barnen och som jag trodde - William älskade det! Det såg ut precis som när jag var liten och var där med min mamma och pappa men det var större nu och lite fler attraktioner + att dom hade byggt upp en Star Wars värld i lego...gissa vem som älskade den? Min systemkamera är tyvärr sönder så det blev inte jättemånga kort men här är ett par söta :)

PS: Köp gifflar och du får en barnbiljett till Legoland för barn mellan 3-12 år / Ett insider tips!

Kommentarer
Postat av: M

Oh,så roligt med legoland!:) Han ni få biljetten jag skickade på posten? :D Kram! M

2011-08-09 @ 23:32:50
Postat av: M

Yes, vi fick biletten,mailade dig på facebook! :)

2011-08-10 @ 14:04:16
URL: http://littletingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0