NYÅRSAFTON 2011/2012

godkväll min damer och herrar.
men nej, så formella ska vi ändå inte bli.
jag ville bara önska alla ett riktigt gott nytt år och god fortsättning på 2012.
själv hoppas jag att 2012 blir lika bra - om inte bättre - än 2011. finns faktiskt en del bagateller 2011 som jag inte vill ska hända igen. några nyårslöften har jag väl inte direkt utan jag önskar att jag och mina nära och kära får vara friska och njuta utav det livet har att ge oss. jag har ganska stora förhoppningar på mitt 2012. om det blir som jag vill eller inte återstår att se om exakt ett år!

ikväll blir det 3 rätters meny hemma hos mig med vänner och barn.
alkoholfritt blir det också :)

william hoppas att han är vaken på tolv-slaget (annars får jag väcka honom) :)

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0