Åh! Ibland blir allt så fel... Jag är en s...

Åh! Ibland blir allt så fel... Jag är en sån person som helst inte pratar om mina bekymmer när dom är "färska". Jag vill inte tynga ner andra med mina problem. Alla människor bär på saker och varför ska jag då komma och lasta någon med mer? Jag håller saker inuti mig - både på gott och ont. Det var nog också en bidragande faktor till att jag började blogga. Då kan vem som helst som VILL veta om mina bekymmer gå in frivilligt och läsa...och så har jag någon/något att berätta allt för. Men samtidigt är det skönt att prata med någon person om problem också så jag tackar Gud för min kloka mamma.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag finns för dig åxå, glöm inte det!

2011-02-15 @ 12:06:35
URL: http://mirakelcharmtroll.blogg.se/
Postat av: Lanah

Kan kännas så ibland. Hoppas allt blir bättre!

2011-02-15 @ 12:08:59
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0