Dag 14 - 10 saker du inte visste om mig

Gör mitt bästa för att skriva ner 10 saker som ni troligtvis inte visste om mig;

1. Jag blir på riktigt dåligt humör när jag inte har ätit på länge
2. Får näsblod ganska ofta helt utan anledning
3. Jag gillar inte fötter
4. Tycker att Volvo V70 är den snyggaste bilen
5. Har jävligt svårt för att lita på människor
6. Har besökt cirkus 15 länder
7. Äger 27 par jeans
8. Älskar stekt torsk med potatismos, lingon och citron
9. Mår fruktansvärt bra när jag lyssnar på musik
10. Har en liten dröm om att bli polis


PUST! Shit va svårt det var alltså. Tog mig 1½ timma att skriva denna lilla listan :-)
Hoppas ni inte visste allt det dära nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0