Must must must

IDAG MÅSTE JAG:

åka och handla...MAT!
- hur kul? :(
rensa garderoberna - ne, jag erkänner; jag har inte gjort det än och nu är dom överfulla på riktigt.
putsa fönster - har inte gjort det någon gång sen jag flyttade in, sisådär 1½ år sen nu
posta williams nappar - lovade honom för exakt 1 månad sen att vi skulle skicka alla hans nappar till tomtebarnen
åka till återvinningsstationen med burkar/flaskor från i fredags - det luktar öl i hela lägenheten :/
åka till biblioteket och leta upp Ro utan åror och läsa den snabbt som attan och skriva en hemtenta på den - bara för att jag är en plugghäst
pussa och krama på mina älsklingsbarn - bara för att jag inte klarar mig utan det



så kul ska jag ha det idag! vad ska ni göra?
puss


Kommentarer
Postat av: Lina, mamma till Benjamin Bus <3

Men lilla vännen, den ska inte vara klar nu bokrecensionen! Du ska skriva ner på papper vilken bok du valt allt läsa, alltså skriva titel och funktionsnedsättning. Inte hela arbete, det ska va klart i April :)

2011-02-09 @ 08:16:55
URL: http://lajniish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0