My gosh.

Hade sovmorgon till 10 idag - trodde jag. 8.25 fick jag ett sms av en klassmate "Jag vet att det är för sent men vi börjar 8.20 idag" Va faaaaan!! Var ju en viktig dag i skolan idag då vi skulle se en film om Dom 5 härskarteknikerna vilket jag är väldigt intresserad av då jag blivit utsatt för just detta..men filmen var ju totalt kass, inspelad sådär 1980 - behöver jag ens säga mer? När vi väl slutat skolan var jag vrålhungrig och tänkte att jag skulle inhandla något av den nyttigare varianten så jag valde Gästhuset. Typ någon köttbit med klyftpotatis och sås, gött tänkte jag och köpte med det hem. När jag kom hem var det en ren jävla geggamojja. Roligt klart! 78:- rätt åt sydväst. Sen är det någon som har snott min parkeringsplats. Hur kan man göra så mot någon? :)

Nu ska jag se positivt på allting som händer i mitt liv framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0