Fy fan så förbannad jag BLIR när jag hela tiden får ta 120% ansvar. &%&#¤%&%#&#%&¤
Jag har mina barn 24-7 och när jag ber om minsta lilla hjälp är det så förbannat svårt att hjälpa till? Är det så in i helvetes jävla konstigt att jag vill ha HELA min helg när jag är barnledig? När annars är det tänkt att jag ska rensa mitt huvud och få sova? Jag har 542 olika saker att hålla reda på varje dag och glömmer typ hälften - ber om hjälp men ack så jävla svårt det ska vara att ställa upp? Jag är så jävla irriterad så det finns inte. Så har JAG dåligt samvete för att du fick lämna på dagis. Ge mig styrka! 

Jag kommer aldrig låta någon såra mig som den gången! Ingen kommer någonsin komma mig så nära inpå igen. Det har jag lovat mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0